سلام



لطفا فقط افراد با شعور وارد شوند !








۱۳۹۳ اسفند ۱, جمعه

دمکراسی لجن و حقوق بشر کذایی ...!




دوستان عزیز ... با سلام
نیمه شب گذشته، موقعی که اکثریت ما انسان ها، بعد از روزمرگی های روزمره و سگ دو زدنهای اجباری بخاطر ارتزاق یومیه و کسبِ قوت لایموت،  در خانه هایمان دراز کشیده تا اندک خوابی را دستمایه تجدید قوا و انرژی خود گردانیم، ترویکای نحس و سگان بدسگال دمکراسی لجن و حقوق بشر کذایی ( عموسام – استعمار پیرسگ انگلیس و رژیمک کودکش صهیون) در اوج وقاحتِ رفتار و بلاهت افکار، به وب سایت ویمئو که در اکانت پولی آن، ده ها فیلم و مستند ترجمه شده بنیاد کارلوس، بصورت آنلاین و برای انتقال آگاهی به شهروندان کشورمان، فراهم گردیده بودند، شبیخون زده و طی یک عملیات انتحاری – داعشی، کلیه ماتریال های بارگزاری شده را سانسور و حذف نمودند.
هر چند این جنایت ابتدا بساکن نبوده و مدتهاست که مزدوران باند بیلدربرگ – رویچیلدها، حملات گوناگونی را در قالب حذف آدرس های ای – میل، فیس بوک، تویتر و اینستاگرام، پایین آوردن تعداد بازدید کنندگان از فیلم ها، از کار انداختن بروزر گوگل و از بین بردن کلیه آدرس های بایگانی شده، حملات ویروسی و ده ها ترفند دیگر را بکار گرفته اند، ولی سانسور کامل صفحه اینترنتی بنیاد کارلوس که حتی در تناقض با اصول ظاهری – الکی و لوس بازی های معمول و اعلان شده سیستم نیز قرار دارد، این واقعیت را ثابت می کند که حداقل در چند ماه گذشته، رد پای تشکیل یک ارتش سایبری و دیتا آنالایزرهای های متشکل از ایرانیان مزدور – خارج نشین کاملا مشهود بوده و ماحصل کار را در سانسور شدید تمامی ماتریال هایی که به نحوی از انحاء مشغول آگاهی بخشیدن به ایرانیان داخل کشور، افشای جنایات غرب وحشی و بالا بردن روحیه مبارزاتی و دفاع از کشور در برابر هجمه های نژاد نژند بلوند می باشند، می توان دید و مشاهده نمود.
 ما ضمن محکوم کردن این بی اخلاقی مطلق عموسام و شرکاء، از همه دوستانی که فیلم ها را در رایانه های خود داونلود نموده اند، می خواهیم که از تمامی امکانات خویش برای انتقال آنها به دوستان و آشنایان خویش بهره گرفته و بعنوان پرسنل بنیاد کارلوس، هم به دشمنان آزادی - اخلاق و هم به دوستان و علاقمندان خود قول می دهیم که محکم تر و راسختر از قبل و با بهره گیری از جدیدترین تکنیک ها و مُتد انتقال آگاهی، بزودی برگشته و همچنان مبارزه بی امان خویش را علیه دیوارهای سترگ و کشیشانِ محافظ جهالت و ارتجاع که مانع انتقال آگاهی به انسان ایرانی هستند، ادامه می دهیم. باشد که نقاط صفر مرزهای ایرانزمین و در صورت حمله احتمالی به آن بانوی سیمین بر زرین موی، به گورستان ابدی نژاد انگل ساکسون – وایکینگ و مزدوران منطقه ای آنها مبدل گردد.
مرگ بر دمکراسی ... مرگ بر هموسکسوال – فمنیسم ... مرگ بر سانسورچی های غرب وحشی
زنده باد حقِ کار، زمین و آزادی برای کل بشریت 

نه به جنگ علیه ایران، دیوید دوک

https://www.youtube.com/watch?v=AaJduz-bF_c

سی ان ان، گلدمن ساکس - ماتریکس قدرت صهیونیسم

https://www.youtube.com/watch?v=f_ZkANt9GH0&feature=youtu.be

مشهورترین خبرنگاران آمریکایی افشاء کننده توطئه صهیونیسم

https://www.youtube.com/watch?v=_pJ4KAoS4NU&feature=youtu.be

خیانت اسراییل به آمریکا بخاطر جنگ علیه ایران 

https://www.youtube.com/watch?v=OJEYNKqItL0

ماتریکس قدرت صهیونیسم

https://www.youtube.com/watch?v=6qq1LAlELPM

انیمیشن من شارلی ام، سوپر مارکت کوشر 

https://www.youtube.com/watch?v=JJnSb-Vj-Fs

انیمیشن هیتلر علیه نژاد پرستی
https://www.youtube.com/watch?v=hVsKN-j7m1s

انیمیشن من اشغالگر روس هستم
https://www.youtube.com/watch?v=Rn-YtfvnSME

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام . آقای حسین زاده لطفا یک فکری به حال این وضع بکنید . پیشنهاد من این است که فیلمهایتان را در یوتیوب upload کنید تا همگان بتوانند از آن استفاده کنند . از بخت بد یک سایت خوب در سایتهای ایرانی پیدا شد که آنرا هم هک کردند . باتشکر

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید در صورت امکان نسبت به بارگذاری اطلاعات در سایت UPLUADBOY لطف کنید

karlos گفت...

با سلام خدمت شما دوستان عزیز ... مرسی از نظرات ارزنده و مهربانتان .... در مورد سایت آپلود بوی یا هر سایت دیگری باید عرض کنم که این سایتها زیاد مطمئن نبوده و بنظرم باید یک راه حل اساسی تر پیدا کنیم .. در مورد دوست دیگرمان نیز که فرموده اند : روی یوتیوب بزاریم، ما قبلا خیلی راهها را امتحان کرده ولی بدلیل تحت کنترل بودن آی پی و ای میل ها و خیلی اطلاعات دیگر که از ما دارند، بمحض ورود به یوتیوب، فیلترهای رنگارنگ علم شده و جلوی کارمان را می گیرند، ولی بهرحال در آینده نزدیک یکسری کارها را اجرایی می کنیم ... مرسی ... خوش و خرم و فروزان باشید

Unknown گفت...

سلام
یه سوال داشتم
زیرنویسی که برای قسمت مستند روح زمان گذاشتید برای کدام نسخه از فیلم هست؟؟؟من چندتا نسخه از قسمت اول گرفتم ولی با هیچ کدوم سینک نبود فریم ریت زیرنویس رو هم چندین بار عوض کردم ولی درست نشد مlنون میشم اگه راهنماییم کنید این هم ایمیلمه polymer1372@gmail.com

karlos گفت...

با سلام دوست عزیز ... راستش را بخواهید، یادم نمونده با کدوم نسخه همخوانی داشت ولی تا جاییکه فکر می کنم، زیرنویس های ادیت شده را هنوز در سایت subscene آپلود نکردم .... ولی بزودی اینکار را می کنم و شما هم می توانید از خود سایت روح زمانه، مستندها را داونلود کرده تا باهش جور در بیاد ... یادمه چند سال پیش از خد سایت یعقوب صهیونیست و روح زمانه، فیلمها را داونلود کردم ... مرسی از ارتباط تون ... موفق باشید

Unknown گفت...

اگر رو سابسنس آپلود کنید که عالی میشه....واقعا ممنون از زحماتی که میکشین ...واقعا انگشت شمارن (حداقل من ندیدم)کسایی که همچین مستند هایی رو معرفی کنن و بالاتر از اون زحمت هماهنگی و ترجمه ی زیرنویسش رو بکشن...

karlos گفت...

سلام عزیز ... اینم از هر سه قسمت زیرنویس روح زمانه در یک فایل ... نسخه های نهایی موفق باشید
http://subscene.com/subtitles/zeitgeist-the-movie/farsi_persian/1074841

Unknown گفت...

سلام
خیلی ممنون که نسخه ویرایش شده رو گذاشتید ولی فکر کنم نسخه ای که از روی اون ترجمه صورت گرفته دیگه نیست و یا دوباره ادیت شده!

من قسمت اول مستند رو از خود سایت زایتگایتس گرفتم که فایل ایزو بود..
ریپش کردم .. زیرنویس انگلیسیشو درآوردم که با فرمت idx بود...با ocr به srt تبدیلش کردم...الان هم دارم خط به خط زیرنویس شما رو وارد یه زیرنویس خام که با زماندبندی زیرنویس اصلی هست وارد میکنم(یه قسمت هایی که توی زیرنویس شما هست ظاهرا از مستند حذف شده یا چیز دیگه ای جایگزینش شده!)(syn with other subtitle هم جواب نمیداد چونکه برای نسخه های متفاوتی هستن)

اگــــه اجازه بدید بعد از اینکه تموم شد زیرنویس رو در سابسنس به آپلود کنم
اول و آخر زیرنویس جدید هم اسم مترجم که شما هستید(مترجم: بنياد کارلوس
فريدون حسين زاده) رو گذاشتم

karlos گفت...

سلام بردیای عزیز ... مرسی بخاطر زحماتی که می کشید، راستش رو بخواهیدف خیلی کارهاست که دیگه اصلا نمی تونم، بهشون برسم و دوستان مهربانی مثل شما بهتره بهشون رسیدگی کنند، البته سعی می کنم در آینده دوباره فیلمهای روح زمانه را آپلود کنم، ولی فعلا یه جورایی اوضاع بین ما و سایت هاست، شکر آب شده ... ضمنا اگر تونستید، بطور خصوص آدرس ای - میل خودتون را برایم بفرستید، تا از تجارب یکدیگر، بهرمند شویم ... بنده نیز تا حد ممکن، به همه دوستان خدمات نرم افزاری - مشاوره ای داده و خواهم داد ... قربانت ... موفق و شادکام باشید

ناشناس گفت...

Fuck Off!